Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej: DPD, Geis, Fed-Ex, UPS, JAS-FBG Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień. Towary mogą być również odebrane przez klienta w siedzibie HOME & LOFT.
Cena dostawy dla artykułów dekoracyjnych:
20,00 PLN dla zamówień opłaconych przelewem tradycyjnym.
Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.
Cena dostawy dla mebli:
20,00 PLN dla zamówień opłaconych przelewem tradycyjnym .
Uwaga: Cena dostawy jest każdorazowo uzgadniana z klientem, zależy od gabarytów towaru, wagi, formy dostawy i odległości do siedziby Klienta, natomiast nie obejmuje kosztów wnoszenia na piętra.
W przypadku wyboru przelewu jako formy wysyłka towaru następuje po odnotowaniu na rachunku HOME & LOFT pełnej wpłaty za towar i przesyłkę.
Na czas realizacji zamówienia licząc od chwili złożenia zamówienia składa się : czas realizacji zamówienia przez HOME & LOFT i czas dostarczenia przesyłki.
HOME & LOFT ponosi ograniczoną odpowiedzialność za szkody Klienta spowodowane opóźnieniem dostawy lub zagubieniem paczki przez firmę przewozową. W wypadku zagubienia przesyłki lub innego przypadku losowego wdrożone zostanie przez HOME & LOFT stosowne postępowanie u firmy przewozowej. W czasie trwania postępowania wyjaśniająco – reklamacyjnego nie będzie możliwy zwrot kosztów czy towaru.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu utraty lub uszkodzenia przesyłki w transporcie.
Odbierając towar Klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody. Klient który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera powinien zgłosić niezwłocznie ten fakt firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania protokołu uszkodzenia, który jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji. HOME & LOFT zobowiązuje się pomóć klientowi w kontakcie z firmą kurierską oraz po otrzymaniu spisanego protokołu szkody złożyć stosowną reklamację.
Chwilą wydania towaru jest moment odebrania rzeczy z siedziby HOME & LOFT w Poznaniu, a w przypadku jego wysyłki powierzenie go przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju (art. 544 § 1 kodeksu cywilnego). Wysyłając towar zapewniamy sposób opakowania i przewozu odpowiadający właściwościom rzeczy, a w szczególności jej nienaruszalność .
Termin otrzymania przesyłki przez Klienta równa się sumie czasu wyjścia przesyłki ze sklepu HOME & LOFToraz czasu dostawy. Czas dostawy w przypadku przesyłki kurierskiej wynosi minimum 1 dzień roboczy. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za czas dostawy. Wydanie towaru następuje z chwilą jego wydania firmie kurierskiej i od tej chwili przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z rzeczą a także niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru.