Zamówienia można składać e-mailem na adres sklep@homeandloft.pl
Za chwilę złożenia zamówienia uważa się dzień otrzymania zamówienia droga mailową.
Z chwilą złożenia zamówienia dochodzi do zawarcia pomiędzy HOME & LOFT i Klientem umowy sprzedaży towarów wymienionych w zamówieniu.
Zamówienie złożone za pomocą identyfikatora Klienta uzyskanego w drodze rejestracji uważa się za złożone przez Klienta, niezależnie od tego, kto je faktycznie złożył ani też w jaki sposób wszedł w posiadanie identyfikatora Klienta i hasła, przydzielonych Klientowi w drodze rejestracji.
Kupujący zobowiązany jest do podania w formularzu zamówienia numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
HOME & LOFT zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, niemożliwych do potwierdzenia lub złożonych za pomocą nieprawidłowo wypełnionego formularza.
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je wycofać e-mailem pod adresem sklep@homeandloft.pl Zmiany te bądź wycofanie jest możliwe jedynie do chwili wysłania zamówienia Klientowi. Wysłane zamówienia nie podlegają tej procedurze.
Do wartości zamówienia należy doliczyć koszty dostawy wg tabeli kosztów wysyłki, którymi obciążany jest Klient.
HOME & LOFT wystawia dowody zakupu, tj. paragony lub faktury VAT według wyboru Klienta i zgodnie z danymi umieszczonymi przez Klienta w zamówieniu. Klient upoważnia sprzedającego do wystawienia faktury VAT bez jego podpisu.