1. Czy istnieje możliwość rezerwacji towaru?
Nie. Nasz system sklepu internetowego nie przewiduje takiej możliwości.
2. Czy można odebrać zamówiony towar osobiście, żeby nie płacić za przesyłkę?
Tak, ale można osobiście dokonać zakupu w naszym sklepie HOME & LOFT w Poznaniu. Oferta sklepu internetowego nie zawsze pokrywa się z ofertą sklepu HOME & LOFT - różnice dotyczą zarówno zakresu produktów jak i cennika. Oznacza to, że oferty się zmieniają i mogą się od siebie różnić.
3. Zamówiłem towar, ale nie dostałem od Was potwierdzenia zamówienia. Dlaczego?
Nie ma takiej możliwości. Jeżeli poprawnie wypełniłeś zamówienie, to powinniśmy je otrzymać, a Ty dostaniesz e-mail z potwierdzeniem. Brak takiego e-maila oznacza, że nie mamy zamówienia w bazie. Spróbuj jeszcze raz od początku.
4. Dlaczego, żeby zamówić u Was towar muszę podawać pełne dane adresowe i telefon?
Twój numer telefonu potrzebujemy, aby w razie problemów z przesyłką poinformować Cię o tym jak najszybciej. Dane adresowe potrzebne są do faktury, którą wystawiamy do każdego zamówienia.
5. Czy mogę zadać dodatkowe pytania o produkt telefonicznie? Pod jaki numer mam dzwonić?
Tak, chętnie udzielimy Ci dodatkowych informacji pod numerem telefonu (+48) 061 8227590 oraz (+48) 665632545.
6. Co się dzieje w przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia?
W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia kontaktujemy się z Klientem i przedstawiamy najbliższy możliwy termin jego realizacji. Jeśli termin ten będzie nieodpowiedni, anulujemy zamówienie, a w przypadku dokonania zapłaty, zwrócimy pieniądze.
7. Czy mogę zwrócić towar, który otrzymałem? Jest nowy, w oryginalnym pudełku.
Tak. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" możesz zrezygnować z produktu kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe w przypadku, gdy towar nie był używany i jest w oryginalnym opakowaniu. Do zwracanego produktu należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na wskazane przez Ciebie konto. Zwrotowi nie podlega jedynie koszty dostawy i odesłania towaru.
8. Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana lub anulowanie?
Tak. Na prośbę klienta przekazaną e-mailem możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu lub je anulować, o ile nie zostało ono przez nas zrealizowane. Prosimy o powołanie się na numer zamówienia - ułatwi to obsługę. Jeśli zamówienie zostało zrealizowane, należy dokonać zwrotu przesyłki na własny koszt.
9. Co należy zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki?
W przypadku zastrzeżeń do stanu przesyłki czy ilości zamówionego towaru należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. W protokole powinna ujęta będzie data, godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków. Tylko ze spisanym protokołem możliwa jest wymiana produktów na nowe. Jeżeli zauważą Państwo uszkodzenie po odjeździe kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską i zażądać przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Wszelkie reklamacje mogą być zgłaszane w terminie do 10 dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.
10.W jaki sposób złożyć reklamację?
Należy sporządzić protokół reklamacyjny i odesłać reklamowany produkt na adres:
HOME & LOFT
ul. Radłowa 16
61-602 Poznań
w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Wszelkie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.
11. Co się stanie, jeżeli kurier przyjdzie do mnie, a mnie nie będzie akurat w domu?
Kurier ma obowiązek zostawić informację (awizo) ze swoim numerem telefonu i prośbą o kontakt. W przypadku nieobecności odbiorcy kurier będzie próbował dostarczyć ją ponownie, a jeśli to się nie uda, wskaże gdzie i kiedy można osobiście odebrać przesyłkę.