Klient, który dokonał zakupu w sklepie internetowym HOME & LOFT posiada prawo odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony.
Klient ma 14 dni na zwrot towaru do sprzedawcy, licząc od dnia odstąpienia od umowy. Zwrot towaru uznaje się za ważny, jeśli towarzyszy mu pisemne potwierdzenie odbioru przez sprzedawcę.
Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym rachunkiem na adres sklepu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w ciągu 14 dni roboczych od dnia odebrania przez sklep przesyłki. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
W przypadku gdy zwracany towar został dostarczony z zerowym kosztem dostawy - koszt dostawy zostanie odliczony od ceny towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciagu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez kienta. Koszt odesłania towaru ponosi Klient.
Odbierając przesyłkę kurierską należy sprawdzić w obecności osoby doręczającej, czy paczka jest nienaruszona. Jeżeli paczka jest mechanicznie uszkodzona, należy w obecności kuriera spisać protokół szkodowy, który jest jedyną podstawą rozpatrywania tego typu reklamacji. Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru powstałego podczas transportu należy zgłaszać drogą elektroniczną niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki tj. w dniu otrzymania dostawy. Należy wówczas niezwłocznie przesłać na adres biura sklepu protokół szkody sporządzony i podpisany przez pracownika firmy kurierskiej.
ZWROT TOWARU: Studio 99, Radłowa 16, 61-602 Poznań, Tel. 665632545